29 februarie 2012

Cam asa arata







O să încep cu nişte imagini. Aşa arată acum locul. Am acolo – aici – vreo 13.000 de mp. de pământ, din care mai bine de 4000 e construibil. Restul e grădină. Mă gândesc să mai cumpăr câteva hectare de fâneaţă, aşa, preventiv. Deocamdată e mai ieftin să cumperi fân dar nu ştiu cât va dura asta. Pe teren am o casă – casa bunicilor – şi un grajd cu nişte magazii. Deşi iubesc casa, o să o demolez şi o să fac una nouă. E veche, dărăpănată, mică, nu are apă curentă, nici încălzire, nici baie. Casa pe care o să o fac o să fie o casă din lemn, cu buşteni, cu beci de piatră, rustică, dar mare, comodă, primitoare. Despre cât de primitoare mai vorbim... Grajdul rămâne şi aşteaptă nişte vaci şi nişte capre.


4 comentarii:

Eu spunea...

cred ca ma incadrez la ambele categorii si vaca si capra, as fi tare fericita sa stau in grajd , numai sa ma luati :)

Anonim spunea...

http://www.adevarul.ro/locale/brasov/Case_desprinse_din_filmele_SF-langa_Brasov_FOTOGALERIE_0_643136035.html

Hayden Seek spunea...

Noah.
In primu' rand daca fac asa ceva acolo in Tara Motilor ma alunga taranii cu coasa din sat.
In al doilea rand, ma alung eu singur cu coasa din sat.
In al treilea rand, 80.000 de euro pentru un lighean intors????

Anonim spunea...

:))