6 martie 2012

Am grădina mea, sunt prizonier!





Poate unii dintre voi nu ştiţi sau nu v-aţi dat încă seama dar lumea asta nu e construită corect. Şi problema, după părerea mea, vine de la arhitecţi. Băi, ăştia nu au viziunea lucrurilor elementare. Absolut toţi arhitecţii pe care i-am cunoscut sau cu care am fost căsătorit, precum şi toţi cei cu lucrări publicate în reviste, fără a-i uita pe toţi cei care au construit toate casele, magazinele, depozitele, palatele, trotuarele şi cam tot ce construiesc ei sau au construit de-a lungul istoriei, fac aceeaşi greşeală copilărească pe care eu nu o pricep. Şi anume plasarea podelei. Absolut toţi plasează podeaua acolo jos, departe de mâinile noastre. Păi podeaua ar trebui sa se afle, în cel mai rău caz, undeva pe la înălţimea şoldului. E evident! Altfel evoluţia ar fi avut grijă să ne târâm cu toţii mâinile pe pamânt. (Mai sunt două incorectitudini crase în construcţia lumii, să le numim “a mânerului” şi “a fonturilor” dar nu sunt sigur că aparţin tot arhitecţilor şi nici nu prea au legătură cu povestea de azi.)
Ca urmare, am decis să iau problema, acolo unde pot, în propriile mâini dibace şi, de exemplu, să proiectez o grădină de legume pe sufletul meu. Vezi foto 2bemic şi foto 3bemic. Vreau să fie foarte clar, nush cine e cetăţeanul care priveşte din boscheţi în foto 3bemic, nu am nici o legătură cu dânsul.
Totodată, am decis ca seminţele necesare grădinăritului să le iau de la Banca de Seminţe Suceava, unde sunt nişte oameni care au făcut o colecţie mare mare cu toate felurile de seminţe de legume şi fructe tradiţionale româneşti, alea care au dispărut de-o vreme din grădina ţăranului român. Căci, dacă nu v-aţi dat seama, acu’ cam avem de ales între roşii turceşti din turcia şi roşii turceşti din grădina ţăranului. Ce legume... rămane de văzut, de principiu toate, da’ nu-mi mai amintesc dacă ardei şi vinete cresc acolo în Apuseni. Ardei parcă da. Vinete nu sunt sigur.

Niciun comentariu: